vrijdag 22 september, 2017

Welkom

Welkom bij de Scientology kerk van Amsterdam. Neem een kijkje op de website, of kom eens langs voor een kop koffie of een persoonlijkheidstest.

HomeContactPersberichten /  Stichting de weg naar geluk deelt boekjes uit in Amsterdam
Stichting de weg naar geluk deelt boekjes uit in Amsterdam PDF Afdrukken E-mailadres

Een van de stichtingen die is opgericht door Scientologen is de Stichting de weg naar Geluk. Zij organiseren activiteiten rondom algemene normen en waarden. De grondlegger van de Scientology Kerk, de heer Hubbard, heeft in een op gezond verstand gebaseerd boekje, normen en waarden opgeschreven die eigenlijk voor ieder mens op deze wereld van toepassing zijn, met welke achtergrond dan ook.

Het boekje bevat 21 delen en behandelt concepten zoals "Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden". Het boekje wordt in verschillende gevangenissen gebruikt om criminelen te hervormen, bij Amerikaanse gangs om het geweld te verminderen, maar ook op scholen om bijvoorbeeld pesten aan te pakken.

"Eigenlijk is het heel simpel. Elk van de 21 delen is verfilmd in een korte clip en het maakt duidelijk wat de gevolgen kunnen zijn als je bijvoorbeeld oneerlijk bent of anderen slecht behandelt. Dat zet mensen aan het denken", aldus de initiatiefnemer in Amsterdam.

Het afgelopen jaar heeft een groep vrijwilligers het centrum van Amsterdam voorzien van een boekje en in de komende maanden wil de groep heel stadsdeel Oost voorzien. Voor meer informatie kunt u kijken op www.normenenwaarden.info.

twth afrika 1

twth afrika 2

Over de hele wereld zijn verschillende mensen actief met het boekje. De Afrikaanse man Theogene wist bijvoorbeeld met een boekje een heel land te bereiken. Na het lezen van "De weg naar een gelukkig leven", besluit hij een jarenlange ruzie met zijn vader bij te leggen. Hij is zo onder de indruk van de effecten van zo'n simpel boekje, dat hij besluit dat iedereen in zijn land de informatie moet krijgen. Vervolgens bereikt hij 2 miljoen mensen door elke week delen van het boekje op de radio te bespreken en zelfs hele theaterstukken op te zetten over elk van de delen. Voor meer informatie over de internationale resultaten van dit programma, kunt u kijken op www.dewegnaareengelukkigleven.nl

Kennismaking

Wil je kennis maken met Scientology? Of wil je weten wat Scientology voor je kan betekenen?

Scientology kan je helpen met je zwakke kanten te verbeteren, en je sterke kanten te versterken. Doe online de persoonlijkheidstest en kom voor een vrijblijvend consult.

Persoonlijkheidstest

Klik hier om te beginnen.

Quote

purification-program-hubbard

“Een beschaving zonder krankzinnigheid, zonder criminelen en zonder oorlog, waar het capabele mensen gegund is succes te hebben en waar het eerlijke mensen gegund is rechten te hebben, en waar de Mens vrij is om zich tot hogere niveaus te verheffen, dat zijn de doeleinden van Scientology.”

L. Ron Hubbard

Onze hulp is de jouwe

Copyright © 2017. Scientology Kerk Amsterdam - Jouw Brug naar Totale Vrijheid. Designed by Shape5.com