vrijdag 22 september, 2017

Welkom

Welkom bij de Scientology kerk van Amsterdam. Neem een kijkje op de website, of kom eens langs voor een kop koffie of een persoonlijkheidstest.

HomeContactPersberichten /  "Geef het goede voorbeeld"
"Geef het goede voorbeeld" PDF Afdrukken E-mailadres

Dat is een van de 21 op gezond verstand gebaseerde leefregels uit de boekjes die de stichting De weg naar geluk de afgelopen maanden in Amsterdam heeft uitgedeeld. Komend weekend zullen zij de 40.000 grens bereiken en daarmee Amsterdam Oost afronden. Eerder dit jaar was Amsterdam Centrum al klaar.

De stichting is deze actie begonnen om iets te doen aan asociaal en crimineel gedrag in Amsterdam. "Het lijkt er soms op dat mensen zich niet meer bewust zijn van 'normale' omgangsvormen. In vele landen heeft het uitdelen van de boekjes geresulteerd in minder criminaliteit en een prettigere buurt. Dat willen we hier ook!", zei de woordvoerder.

9781599700557-l-ron-hubbard-de-weg-naar-een-gelukkig-leven-178Het boekje waar hij het over heeft is geschreven door filosoof L. Ron Hubbard en bevat 21 op gezond verstand gebaseerde leefregels met uitleg. Voorbeelden zijn 'behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden' en 'wees eerlijk'.
Stichting de weg naar geluk is een dochterorganisatie van de internationale 'The Way to Happiness Foundation'. Voor meer informatie over de stichting of een gratis exemplaar van het boekje kunt u kijken op www.dewegnaargeluk.nl.

Kennismaking

Wil je kennis maken met Scientology? Of wil je weten wat Scientology voor je kan betekenen?

Scientology kan je helpen met je zwakke kanten te verbeteren, en je sterke kanten te versterken. Doe online de persoonlijkheidstest en kom voor een vrijblijvend consult.

Persoonlijkheidstest

Klik hier om te beginnen.

Quote

purification-program-hubbard

“Een beschaving zonder krankzinnigheid, zonder criminelen en zonder oorlog, waar het capabele mensen gegund is succes te hebben en waar het eerlijke mensen gegund is rechten te hebben, en waar de Mens vrij is om zich tot hogere niveaus te verheffen, dat zijn de doeleinden van Scientology.”

L. Ron Hubbard

Onze hulp is de jouwe

Copyright © 2017. Scientology Kerk Amsterdam - Jouw Brug naar Totale Vrijheid. Designed by Shape5.com